dimarts, 19 de març del 2019

Ens posam en la pell dels invidents

En el darrer programa de ràdio hem investigat sobre algunes persones amb discapacitat que són de Mallorca i que a més destaquen en els esports. Hem llegit i ha estat necessari fer resums de la informació que teníem. Dividim la classe en dos i llegim, comprenem, subratllam i resumim.


De tres en tres ens hem posat en la pell d'un invident durant uns minuts. Baixam al pati a jugar una mica i les sensacions que tenim són diferents. Al principi, als primers a qui els hi ha tocat, s'han sentit agobiats i confosos. "Rebíem massa informació, tots mos xerraven".


a
Cada 5 minuts, canviavem i li donàvem la màscara a un altre company. Així tots hem pogut fer-ho.
 Altres s'han sentit tot sols i ha estat necessari demanar ajuda per desplaçar-se pel pati. Ajuda, cooperació, confiança, companyerisme...






Podeu resumir breument què heu sentit?

Sasha: emoció
Ariadna: estava assustada, per poc no m'he caigut. Na Paula m'ha ajudat.
Pau S: me marejat al final
Jose S: casi me he caído
Lucía I: me sentia estranya
Mia: ¡Me han llevado a un charco!
Teo: divertit
Miquel: m'han dit "corr!" i he corregut
Diana: por
Emmy: me han dejado sola. Tenía miedo porque no sabía dónde estaba.
Saúl: m'ha agradat però al final estava nerviós per si me xocava.
Jorge: perdido pero con muchas personas a mi alrededor. PIzan y Pau me decían cosas contrarias.
Neus: por
Pau O: feia de porter i me feia por que me pegassin una pilotada. M'he enganxat i en Pau S. m'ha ajudat. He pensat anar acotat, de grapes, per moure-me.
Izan: marejat i malament perquè m'he xocat.
Paula T: a punt de caure, no sabia on estava.
Cris: agobiada.
Lucía P: he necessitat ajuda i en Jose T. m'ha ajudat.
Jose T: quan m'he adonat estava abraçant a un pal de la porteria.
Paula D: n'Ari m'acompanyava i m'ajudava, na Lucía me feia trampes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada