dimarts, 19 de novembre del 2019

Text instructiu: la recepta

Hem treballat la recepta com un text instructiu amb tres parts diferenciades: ingredients, utensilis o estris i elaboració. Remarcam la importància de seguir un ordre correcte, d'emprar connectors per evitar repetir expressions com "i després... I després... També hem treballat nou vocabulari

Ja en vàrem fer un tast amb la recepta de la tardor d'anglès. Hem llegit altres receptes a classe, hem escrit una recepta en conjunt "coca de trampó" i ara els hi tocava a ells escriure-ne una. Molts d'ells s'han animat a preparar-la, això implica molt més: col·laboració, mesura, comprensió, paciència, ordre... I allò que havia de ser una degustació, se va convertir en tot un bufet. Pizza, galetes, crepes, crespells, gofres, coques, codonyat, crema de cacao... Varen poder berenar dues vegades! Això sí, primer se l'havien de guanyar explicar als seus companys i ens anava entrar una gana que va fer que no sobràs pràcticament res.

Moltes gràcies a les famílies per la vostra implicació.






1 comentari:

  1. Carai quin berenar!
    Gràcies a voltros per implicar-m'hos en aquests deures tan significatius que requereixen de passar una bona estona junts aprenent de tot a l'hora!

    ResponElimina