dilluns, 10 de gener del 2022

Exercici de gratitud


Primera sessió d'emocions dels 2022, hem fet una activitat per donar les gràcies i pensar amb agraïment tot allì que tenim. Després, un a un, hem donat les gràcies per alguna cosa. 

Gerard: Gràcies perquè pens que el meu pradí Marcos m'està cuidant.

Blanca: Gràcies per ser qui sóc.

Miguel Gost: gràcies pel món i pel menjar.

Daniela: Gràcies per donar-nos la salut.

Laia: gràcies per tenir a tota la meva família i els meus amics.

Jordi: gràcies perquè els meus companys de classe siguin tan bons.

Bàrbara: gràcies pels meus avantpassats.

Caterina: gràcies per la vida.

Camilo: gràcies per tenir una vida tan ben nutrida.

Miguel Barceló: gràcies per la natura.

Marta: gràcies per aquells que ens cuiden.

Gemma: gràcies per la salut que ens dona el món.

Damià: gràcies per fer que no caiguem en la tentació.

Júlia: gràcies per tenir uns amics molt generosos.

Josep: gràcies perquè tenc una família que en cuida.

Maria: gràcies per la família i pel que menjam

Leo: gràcies per aquells que fan millor el món.

Chloe: gràcies per la pau mundial.

Rai: gràcies per poder venir a l'escola.

Dimas: gracias por la comida que tenemos.

Paula: gràcies per la meva família.

Malena: Gràcies per poder aprendre cada dia coses noves.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada